خانه پینگ پنگ ایرانwww.khanepingpong.com

خانه پینگ پنگ ایرانwww.khanepingpong.com

اخبار و رويدادهاي تنيس روي ميز ايران news table tennis of IRAN

عالميان: اردوها و شرایط تیم‌ملی اصلا خوب نیست

  نوشاد عالمیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبری فارس «توانا»، در مورد شرایط خود اظهار داشت: خوشبختانه تمرینات خوبی دارم و در حال حاضر در مسابقات لیگ برتر حضور داریم.   وی در مورد حضور در مسابقات تور جهانی کویت گفت: در این رقابت‌ها به دلیل جوایز خوبی که اهدا می‌کنند بهترین نفرات.........

 

نوشاد عالمیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبری فارس «توانا»، در مورد شرایط خود اظهار داشت: خوشبختانه تمرینات خوبی دارم و در حال حاضر در مسابقات لیگ برتر حضور داریم.

 وی در مورد حضور در مسابقات تور جهانی کویت گفت: در این رقابت‌ها به دلیل جوایز خوبی که اهدا می‌کنند بهترین نفرات در آن شرکت می‌کنند و بازی‌های سختی را در پیش داریم.

 ملی‌پوش المپیکی پینگ‌پنگ ایران افزود: پس از این مسابقات باید در بازی‌های آسیایی ماکائو که آن هم به دلیل حضور چینی‌ها که نفرات اول جهان هستند بسیار دشوار است شرکت کنیم.

 عالمیان گفت: تیم ایران در مسابقات جهانی دورتموند آلمان در دسته ۲ شرکت می‌کند و در این رده هم تیم‌هایی خوبی مانند بلژیک و اسلوونی حضور دارند، اما تمام تلاش و هدف ما این است که بتوانیم به دسته اول جهان صعود کنیم.

 وی در مورد شرایط پینگ‌پنگ ایران عنوان کرد: وقتی ملی‌پوشان پینگ پنگ ایران را برای تمرین به آکادمی تهران راه نمی‌دهند چه آینده‌ای می‌توان برای این رشته در نظر گرفت؟ هفته گذشته وقتی من، برادرم نیما و میدیا لطف‌الله نسبی که تفرات برتر کشور هستیم برای تمرین رفته بودیم مسئولان آکادمی اعلام کردند که نمی‌توانید تمرین کنید و ما هم با ناراحتی آنجا را ترک کردیم.

 عالمیان تصریح کرد: اردوها و شرایط تیم‌ملی هم اصلا خوب نیست. همان طور که سایر بازیکنان گفته‌ بودند تغذیه مناسب در اردوها برای ملی‌پوشان در نظر نمی‌گیرند و هیچ گونه حقوقی هم که پرداخت نمی‌شود که حمایت شوند. با این وضعیت چگونه می‌توانیم پیشرفت کنیم. اگر می‌خواهیم که به رده خوبی در جهان برسیم باید تمام شرایط مناسب باشد.

 نفر اول پینگ پنگ ایران با اشاره به شرایط لیگ برتر تاکید کرد: لیگ امسال به هیچ وجه کیفیت خوبی ندارد. ۶ تیم حضور دارند که ۲ تیم از آنها بسیار ضعیف هستند و به نوعی زنگ تفریح محسوب می‌شوند. فدراسیون پینگ‌پنگ باید پیش از آغاز فصل چند تیم خوب را شرکت دهد و از آنها حمایت کند. خوشبختانه باز هم ذوب‌آهن آمد و حداقل چند بازیکن خوب تیم‌ملی بیرون نماندند

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

خانواده پینگ پنگ ׀ تاریخ: سه شنبه 16 / 11 / 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , khanepingpong..Com , All Rights Reserved
Powered By .Com | Template By:
NazTarin.Com
استفاده از مطلب با ذكر منبع مجاز و تمام حقوق سايت مربوط به خانه پينگ پنگ ايران مي باشد